Skip to content

Onvergetelijk

  • Aanpak
  • Training
    • Rondleiders
    • Gastheren/-vrouwen
  • Video’s
  • Inspiratie
  • Onderzoek
  • Ervaringen
  • Meer weten?
  • Download publicatie
Home | Aanpak | Strategieën voor externe communicatie

Strategieën voor externe communicatie

Strategieën voor externe communicatie

Onvergetelijk is geïnspireerd op het Meet Me at MoMA-programma van het Museum of Modern Art in New York. Het programma is in 2013 ontwikkeld door het Stedelijk Museum Amsterdam en het Van Abbemuseum, met financiële steun van Fonds Sluyterman Van Loo en Stichting RCOAK.

De landelijke implementatie van Onvergetelijk is gefinancierd door het Gieskes-Strijbis Fonds, tevens hoofdbegunstiger van het wetenschappelijk onderzoek van de afdeling Psychiatrie van VU medisch centrum. Additionele begunstigers van het onderzoek zijn het VSBfonds, Stichting Hofje Codde en Van Beresteyn en Stichting tot Steun VCVGZ.

  • Stedelijk Museum Amsterdam
  • Van Abbe Museum Eindhoven
  • VUmc
  • Sluyterman van Loo
  • RCOAK
  • Gieskes Strijbis Fonds
  • VSBfonds
  • Hofje Codde en Van Beresteyn
  • Stichting tot steun VCVGZ